07.12.2011 | 02:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Další certifikáty značky Klasa

Na pražském Žofíně se včera uskutečnilo již osmé slavnostní udílení značky kvalitních potravin Klasa. Náměstek ministra zemědělství Tomáš Šimčík společně s ředitelem Státního zemědělského intervenčního fondu Oldřichem Černochem slavnostně předali certifikáty Klasa výrobcům kvalitních potravin. Letos je získalo jedenáct výrobců čítající celkem třicet osm výrobků. Součástí celé akce byl i odpolední workshop, v rámci kterého se setkali zástupci Potravinářské komory ČR s ředitelem SZIF a ministrem zemědělství Petrem Bendlem.

Národní značka kvality Klasa již od roku 2003 informuje spotřebitele o kvalitních produktech domácí výroby a slouží tak přímo ke zvýšení prodejů a známosti takto označených potravin. Po včerejším rozšíření o dalších 38 výrobků stoupl celkový počet takto certifikovaných produktů na 1354 od 231 výrobců. Z uskutečněných průzkumů trhu vyplývá, že znalost značky přesahuje 90% u dotázaných respondentů a dokonce více jak 80% z dotázaných výrobců usiluje o její získání.
„Tyto údaje mě nejen těší, ale především výrazně zavazují k další intenzivní práci. Zároveň jsem díky výše uvedenému přesvědčen, že nastavená komunikační strategie, jež se osvědčila v období předchozích, nadále prohloubí znalost značky a pomůže výrobcům kvalitních potravin ještě více zvýšit prodeje, takto označených českých produktů,“ řekl v průběhu slavnostního předání Oldřich Černoch, ředitel SZIF. Před slavnostním večerem se zástupci Potravinářské komory ČR, ředitel Státního zemědělského intervenčního fondu a ministr zemědělství zúčastnili odborného workshopu, kde vzájemně jednali o další podpoře a strategii prodeje kvalitních potravin. Jedním z hlavních témat bylo zhodnocení komunikace značky Klasa, ale samozřejmě i očekávaný příchod další vlny ekonomické recese. „O to důležitější roli ponese značka Klasa na svých „bedrech“, o co více nás zasáhne v letech 2012 a 2013 druhá vlna ekonomické recese. Věřím, že i přes neustále vzrůstající ceny potravin a tlak ze strany obchodních řetězců, se zákazníci rozhodnou pro kvalitu a budou i nadále vyhledávat produkty Klasa,“ dodal Oldřich Černoch, ředitel fondu.
V průběhu večera proběhlo kromě udělení značky Klasa rovněž slavnostní předání certifikátů Potravinářské komory ČR „Český výrobek“ a dále vyhlášení výsledků soutěže „O nejoblíbenější výrobek Klasa za rok 2011“ - na prvním a třetím místě se umístil Selský jogurt bílý a Bio selský jogurt bílý výrobce Hollandia, Karlovy Vary a druhé místo získal Míša od společnosti Unilever ČR. O výsledcích soutěže o nejoblíbenější výrobek Klasa rozhodlo téměř 29 tisíc spotřebitelů, kteří se aktivně zapojili do hlasování.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down