Distributorovi potravinářských výrobků Pfanner v ČR loni vzrostl čistý zisk o 65 procent na 32 milionů korun. Tržby podniku meziročně vzrostly o zhruba 106 milionů korun na 906 milionů korun, oproti roku 2021 byly o více než 13 procent vyšší. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti umístěné ve Sbírce listin.
Firma v ČR distribuuje mimo jiné džusy Pfanner, těstoviny Panzani, čaje Old England nebo oleje Minerva. Ve výroční zprávě uvedla, že se jí opět podařilo vylepšit svou pozici na Českém trhu. V ČR měla loni v průměru 35 zaměstnanců. Společnost za posledních pět let více než zdvojnásobila své tržby, v roce 2018 dosahovaly zhruba 392 milionů korun. Pfanner je na českém trhu od roku 1991. Vznikla v Rakousku jako rodinná restaurace, která vařila vlastní pivo před více než 160 lety. Ve 30. letech minulého století začala vyrábět nealkoholické šťávy, které se postupně rozšířily po celé Evropě.*