04.12.2009 | 01:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kampaň EU "Parta, co jí chutná" končí

Kampaň Evropské unie na podporu zdravé výživy „Parta, co jí chutná“ se prostřednictvím putovních autobusů s kvizy a hrami dostala na 173 školních dvorů po celé Evropě. Cílem bylo poučit děti o tom, jak je důležitá zdravá výživa. Asi 17 000 dětí se zúčastnilo akcí, které probíhaly do konce listopadu, a přitom se dozvědělo něco o přednostech ovoce, zeleniny a mléčných výrobků. Další tisíce se získávají informace na interaktivních internetových stránkách Party, co jí chutná, které jsou nyní ústředním bodem kampaně „Jez, pij, hýbej se“. Informoval o tom mluvčí Zastoupení Evropské komise v České republice Martin Stašek.

Putovní výstavy byly zahájeny komisařkou Mariann Fischerovou Boelovou 28. září a navštívily Belgii, Francii, Spojené království, Irsko, Estonsko, Litvu a Polsko. Akce byly zaměřeny na děti věku osm až dvanáct let. Nejprve byla vyzdvižena důležitost zdravé výživy, poté se konaly týmové soutěže a nakonec byly představeny internetové stránky „Party, co jí chutná“. Školy akce vyhodnotily jako velice zajímavé, poučné a interaktivní.
I když putovní výstavy a hry tento rok končí, jsou internetové stránky nadále hojně navštěvovány. Členové Party, co jí chutná, vzpurné kreslené postavičky ve formě ovoce, zeleniny a mléčných výrobků, vyprávějí své příběhy a přitom mladému publiku předávají stále stejný vzkaz: Jez teď zdravě, aby ses později cítil dobře. Kromě se hledá poklad a účastníci mohou vyhrát ceny.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down