05.05.2008 | 02:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kampaň na podporu biopotravin

Podle údajů Hnutí DUHA pochází 62 procent biopotravin na českém trhu z dovozu, české zemědělství tak prý zbytečně přichází o příležitosti. Hnutí proto v květnu posílí kampaň na podporu českých biopotravin, uvedli zástupci hnutí na dnešní tiskové konferenci.

 "Český velký potravinářský průmysl je konzervativní a zbytečně odevzdává trh dovozcům," tvrdí představitelé hnutí DUHA. Součástí kampaně jsou proto i internetové stránky www.ceskebiopotraviny.cz. Přes stránky lidé mohou požádat výrobce, aby začali s výrobou biopotravin. Podle Koteckého už ze stránek lidé odeslali tisíce emailů. Výrobců, které mohou oslovit, je kolem padesáti. Patří mezi ně například společnosti Pribina nebo Delta Pekárny. 
Reklamní kampaň za 250 tisíc korun by měla oslovit stovky tisíc lidí. Hnutí umístí během kampaně stovky reklamních plakátů v pražské a brněnské hromadné dopravě a ve vagonech Českých drah. Kampaň doprovází akci nazvanou Hledá se česká buchta, která by měla přimět velké tuzemské potravinářské podniky k výrobě biopotravin. Tu zahájilo Hnutí Duha v polovině února. 

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down