17.06.2005 | 03:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Krnovská Kofola šlape na paty americké Coca-Cole

Podíl krnovské Kofoly na českém trhu je nižší už jen o jedno až dvě procenta proti podílu amerického giganta Coca-Cola. Tento stav trvá zhruba jeden a půl roku, uvedl Roman Pařík z agentury GCI, která Kofolu mediálně zastupuje.

Kofola je podle průzkumu společnosti GfK Praha jednou z pěti nejvýznamnějších nápojových producentů, jejichž výrobky nejvíce nakupují české domácností. Kromě Coca-Coly a Kofoly se do pětky největších dostaly bez určení pořadí Poděbradka, Karlovarské minerální vody a Walmark, řekl Vilém Hübner z GfK Praha. Místo Walmarku letos obsadila jihopolská firma Maspex, která od třinecké firmy koncem loňského roku odkoupila její nápojářskou divizi.
Kofolu v roce 1993 založila řecká rodina Kostase Samarase pod názvem Santa nápoje. Včera otevřela svůj závod i v polském Kutně. Dosud vlastnila závod v Česku a na Slovensku.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down