03.08.2010 | 05:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na propagaci českého zemědělství

Agrární komora ČR v těchto dnech zahajuje kampaň, jejímž cílem je zlepšení obrazu českého zemědělství u veřejnosti. Tu chce oslovit pomocí billboardů, internetu i tištěných médií. Projekt, jehož roční rozpočet má dosáhnout minimálně pěti milionů korun, bude financován z vlastních zdrojů. Informoval o tom prezident komory Jan Veleba.

Podle Veleby se od začátku 90. let minulého století zemědělství v tuzemsku dostalo do pozadí zájmu médií i veřejnosti. Tím prý postupně došlo k narušení přirozené vazby mezi zemědělcem a ostatními lidmi jakožto spotřebiteli jeho produktů. Tento stav má kampaň změnit. "Rádi bychom, aby si český občan připomněl tradici, kterou čeští farmáři a statkáři v českém prostředí vždy měli. České zemědělské produkty vždy patřily ve svém oboru mezi špičku a stejně tak je tomu v dnešních dnech. Češi mohou být na své zemědělce hrdí, a právě tomu by naše kampaň měla pomoci," popsal cíle kampaně Veleba. V dalších měsících pak přibudou také další aktivity na podporu celého vyznění kampaně, doplnil Veleba. 
Kampaň bude prezentovat například stále oblíbenější selské trhy, regionální potraviny a speciality nebo agroturistiku. Představí také konkrétní zemědělce a jejich příběhy. Komora předpokládá minimálně tříleté trvání projektu.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down