Poptávka českých zákazníků po biopotravinách stále roste a nabídka na českém trhu není dostatečná. Řadu biopečiva se nyní rozšiřuje o značku Penam, uvedla mluvčí akciové společnosti Agrofert Holding Jitka Adamčíková.
Řada biopečiva je určena pro spotřebitele, kteří se zajímají o své zdraví a zdraví své rodiny. Spotřebitel do svého těla tak přijímá stravu, která obsahuje větší množství vitaminů, minerálů a užitečných antioxidantů. Při konzumaci biopečiva je jistota, že jde o to nejkvalitnější, co je dnes na trhu k dispozici, čímž spotřebitel podporuje své zdraví, řekla dietoložka Monika Divišová a dodala: „Dalším podstatným důvodem, proč jíst biopotraviny je skutečnost, že prostě chutnají o poznání lépe. Vždyť řada významných šéfkuchařů vaří jen z biopotravin.“
Biopotraviny jsou ekologicky vyprodukované potraviny od zemědělců, kteří se v péči o půdu a rostliny obejdou bez chemie, a kteří poskytují svým zvířatům dostatek kvalitního krmiva a životního prostoru. Mnoho zákazníků proto volí biopotraviny nejen kvůli jejich prospěšnosti zdraví a jedinečné chuti, ale také z ohledu na životní prostředí.
V nabídce biopečiva značky Penam jsou výrobky z pšeničné i žitné mouky v biokvalitě. V je klasický chléb, celozrnné výrobky i sladké pečivo, vyjmenovala Hana Kamińska, marketingová ředitelka společnosti Penam. Všechny suroviny pocházejí z důvěry hodných zdrojů a všechny stupně výroby musí být zahrnuty do systému inspekce výroby ekologických potravin.