Během října uvádí společnost Penam na trh své produkty v novém „kabátě“ – originálních obalech s novou grafikou vycházející z papírových sáčků. Kompletní redesign má dvojí poslání: připomíná, že veškeré pečivo si zachovává čerstvost, využitím tváří zaměstnanců společnosti zdůrazňuje, že za výrobou pečiva značky Penam se skrývají desítky tváří a rukou, které je pro zákazníky vyrábí. Ústředním motivem kampaně je svět, který se točí kolem pečiva. Redesign obalů a kampaň doprovází také tváře jednotlivých pekařů a pekařek, kteří za výrobou pečiva stojí. Ty spolu s jejich citacemi najdou spotřebitelé i na zadní straně obalů všech produktů.
„Naši zaměstnanci dávají denně do výrobků to nejlepší ze svého řemesla a my bychom je chtěli představit našim zákazníkům, kteří si naše pečivo oblíbili,“ komentuje volbu Hana Kamińska, marketingová ředitelka společnosti Agrofert Holding. V rámci kampaně tak bude nový redesign podpořen i motivem zeměkoule složené z jednotlivých produktů. Redesign obalů doprovází také kompletní proměna webových stránek. Kromě zcela nového vizuálu na nich návštěvníci naleznou samostatnou stránku vysvětlující příběh nových obalů a využití tváří záměstnanců, zajímavé soutěže a samozřejmě informace o všech produktech. Chybět nebudou ani
informace o aktuálním dění, rady odborníků na výživu či tipy na přípravu zdravé svačinky. Společnost Penam, a.s., se sídlem v Brně je druhým největším výrobcem pekárenských a mlýnských produktů v ČR. Ve dvanácti pekárenských provozech a čtyřech mlýnech zaměstnává přes dva a půl tisíce zaměstnanců a vyrábí více než tisíc druhů produktů. Podíl Penam na pekařském trhu v ČR tvoří 15 % a podíl na mlýnské výrobě v ČR je 19 %. Díky plošnému rozmístění provozoven po celém území Moravy, středních, jižních a západních Čech zabezpečuje Penam pro své obchodní partnery kvalitní servis a pro konečné zákazníky rychlou dodávku čerstvého pečiva přímo na pulty jednotlivých prodejen. U balených výrobků zajišťuje celoplošnou distribuci v rámci celé České republiky.