08.11.2005 | 12:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

O značku kvality Klasa je na Vysočině zájem

O značku kvality Klasa, kterou českým potravinářským výrobkům třetím rokem uděluje Státní zemědělský a intervenční fond roste mezi potravináři na Vysočině zájem. Dosud ji na některý ze svých produktů získalo 13 podniků Vysočiny, mezi kraji třetí nejvyšší počet.

Díky reklamní kampani státu podle nich značka pomáhá zvyšovat prodej. "Je vidět, že se to začíná hýbat a lidé na to slyší," řekl Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard. O výrobky z domácích surovin podle něj mají zájem především spotřebitelé, zaměření na zdravý životní styl. Klasa již dva roky zdobí humpolecký sváteční ležák. Po dvou kontrolách táborské Státní zemědělské potravinářské inspekce ji nyní pivovar obhájil do roku 2008.
Podle SZIF má značku Klasa na obalech 783 českých výrobků ze 132 firem. Více podniků než na Vysočině uspělo v Jihomoravském kraji a Praze. Mezi 61 výrobky z Vysočiny jsou například sýry z Jaroměřické mlékárny a z jihlavské mlékárny Moravia Lacto. Uspěly produkty firmy Drůbež - Vysočina z Moravských Budějovic, salám Vysočina z Hodic, výrobky pekáren Lapek v Jihlavě nebo havlíčkobrodských škrobáren Amylon. O značku kvality mají zájem další výrobci, mezi nimi Mlékárna Polná nebo největší tuzemský masokombinát Kostelecké uzeniny. "Reklama, která je v tisku, v televizi a na billboardech, zákazníkům neunikla a vnímají to velice pozitivně," vysvětlil Radim Pátek, obchodní a marketingový ředitel Kosteleckých uzenin.
Značku Klasa SZIF propaguje na turné v šesti městech ČR. Zakončí ho 9. listopadu v Jihlavě. Na Masarykově náměstí si lidé budou moci koupit výrobky za zvýhodněné ceny. Součástí bude i ochutnávka.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down