16.09.2004 | 02:09
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Pivovar Starobrno zvýšil export a celkový odbyt

O polovinu na 33 tisíc hektolitrů se zvýšil export značky Starobrno ze stejnojmenného pivovaru. Tato značka spolu s znojemským Hostanem obhájila dominantní pozici na jižní Moravě. Vývoz se příznivě odrazil ve výsledcích celkového odbytu, který za první pololetí letošního roku vzrostl o bezmála sedm procent na více než čtyři sta hektolitrů, informoval člen představenstva Jiří Imrýšek.

Ve skupině Starobrno a Hostan činil celkový výstav 392 000 hektolitrů piva a udržel se tak na stejné meziroční úrovni. Nejvyšší zájem byl tradičně o výčepní piva, mírně posílily i ležáky na 95 000 hektolitrů. Podle druhu obalů se pivo ze Starobrna prodávalo nejčastěji v sudech, ale téměř o polovinu na 1000 hektolitrů se zvedl prodej piva v plechovkách. Své místo v odbytu mělo i 8000 hektolitrů tmavých a polotmavých piv.
Imrýšek dodal, že od 1. září byl prodej nově importovaných značek Zlatý bažant a Amstel rozšířen i o pivo Heineken. To se prodává už ve 170 zemích světa a na českém trhu se objevilo v lahvích i plechovkách o obsahu 0,33 litru a v třicetilitrových KEG sudech.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down