Pivovar Zubr letos na jaře díky rozšiřování distribuce i nezvykle teplému počasí zvýšil prodej sudového piva meziročně o několik procent. Mimořádně úspěšným měsícem byl květen, řekl ředitel Pivovaru Zubr Tomáš Pluháček. "Náš výstav, který mířil do sudů, se od ledna do května oproti loňskému roku zvýšil o dva procentní body, a to i navzdory novým opatřením, se kterými se provozovny musely v letošním a loňském roce vyrovnat," uvedl Pluháček.
Silným měsícem byl podle něj hlavně květen, kdy celkový výstav Pivovaru Zubr meziročně vzrostl o osm procent, přičemž sudového piva prodala firma o sedm procent více. "Vzhledem k stále trvajícímu trendu poklesu spotřeby čepovaného piva, se kterým se pivní trh dlouhodobě potýká, jsme s květnovými výsledky velmi spokojeni," podotkl Pluháček.
Vyšší prodej piva přisoudil rozšiřování distribuce i důrazu na kvalitu vyráběného piva. "Samozřejmě nelze nezmínit ani to, že na růst prodejů v květnu mělo vliv i slunečné a na toto období extrémně teplé počasí, které přilákalo lidi na zahrádky restaurací," dodal Pluháček.*