29.01.2007 | 10:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Plzeňský Prazdroj loni zvýšil prodej

Plzeňský Prazdroj dosáhl v roce 2006 u nás a v zahraničí celkového prodeje téměř 10,7 milionu hektolitrů, což představuje meziroční nárůst o 5,7 procenta. K nárůstu přispěl zejména prodej v zahraničí, řekl to novinářům generální ředitel největšího českého pivovaru Mike Short.

Tuzemský prodej piva Plzeňského Prazdroje loni vzrostl o 2,4 procenta na 8,1 milionu hektolitrů. Nejvíce se zvýšil prodej v regionu jižních Čech, kde stoupl meziročně o sedm procent. Značka Pilsner Urquell zvýšila prodaný objem o 4,6 procenta, nejprodávanější Gambrinus pak o dvě procenta. Nejlepších meziročních výsledků dosáhl Velkopopovický Kozel s nárůstem o 10,3 procenta.
Plzeňský Prazdroj loni ředitele potvrdil postavení největšího českého exportéra piva a jeho výrobce v zahraničí. Celkový objem prodeje značek Plzeňského Prazdroje v cizině vzrostl o 17,5 procenta. K tomu přispěl hlavně prodej značky Pilsner Urquell.
Celkem vyvezl Plzeňský Prazdroj 786.000 hektolitrů piva, což byl nárůst o 10,6 procenta. Se 646.000 prodanými hektolitry a nárůstem o 12,7 procenta se na tomto výsledku podílel ležák Pilsner Urquell, o zbylou část se postaral hlavně Velkopopovický Kozel. Prazdroj zvýšil export především do zemí EU. V Německu je nyní ležák Pilsner Urquell číslem jedna mezi importovanými pivy.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down