Pomazánkové máslo z Chocně změní obal i název

Přibližně na přelomu února a března příštího roku začne Choceňská mlékárna plnit pomazánkové máslo do nových obalů. Stejně jako ostatní producenti tohoto tradičního výrobku musí změnit jeho název na tradiční pomazánkové. Informoval o tom ředitel firmy Pavel Marek. Výrobci musí splnit nařízení Soudního dvoru Evropské unie, který rozhodl, že výrobek nesplňuje kritéria pro klasické máslo.

V Choceňské mlékárně jsou přípravy v plném proudu. Jakmile dojdou obaly, přejdou na nový název Choceňské tradiční pomazánkové, sdělil Marek.

Vyhlášku, která platí od začátku listopadu, schválila Evropská komise. Výrobci mají šestiměsíční přechodné období, kdy mohou výrobek označovat starým názvem. V obchodní síti může být pomazánkové máslo až do vyprodání zásob, uvedla mluvčí ministerstva zemědělství Dana Večeřová.
Mlékárna už má většinu grafických návrhů připravených a zadala výrobu dodavateli. Pomazánkové máslo prodává nejen pod vlastní značkou, ale také pro některé obchodní řetězce, které jej dodávají v jiných kelímcích. Náklady spojené s přejmenováním výrobku mlékárna ještě nevyčíslila. Peníze musí investovat i do reklamy.
Chystá se dát inzeráty do časopisů, katalogů a letáků jejich partnerů, uvažují o televizní reklamě, i když předtím ji nevyužívali. Věří, že prodeje neklesnou, že značka choceňské pomazánkové bude dostatečně silná, doufá Marek.
Podnik ročně vyrobí 4500 tun pomazánkového másla, s kterým drží podíl na domácím trhu kolem 60 procent.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down