05.05.2008 | 02:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Propagace Klasy sází na kvalitu

Národní značka kvality Klasa má novou reklamní kampaň. Klade v ní důraz na kvalitu potravin a její dvojnásobnou kontrolu. Ústředním tématem nové kampaně se proto stala dvojice kontrolorů, kteří zkoumají kvalitu potravin se značkou Klasa. Agroweb o tom informoval tiskový mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Vilém Frček.

Komunikace značky Klasa se podle něj posunula do další fáze. Zatímco v první kampani bylo zapotřebí dostat tuto značku do povědomí spotřebitelů, druhá kampaň se už zaměřovala na podporu nákupního chování. V letošním roce se SZIF,  jež značku Klasa spravuje, rozhodl vyzdvihnout nejdůležitější charakteristiku potravin se touto značkou , a to  jejich kvalitu. Tu ilustruje v nové kampani dvojice kontrolorů. "Potraviny se značkou Klasa totiž na rozdíl od ostatních potravin podléhají dvojnásobné kontrole. První kontrolou je již samotný proces žádosti o udělení značky Klasa, kde musí výrobce prokázat nadstandardní kvalitativní charakteristiku výrobku. Do jednoho roku pak jeho kvalitu prověřuje i Státní zemědělská a potravinářská inspekce ve spolupráci se Státní veterinární správou. Obě instituce opakují kontroly namátkově v provozu i v prodejnách," vysvětlil Frček.  

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down