29.06.2004 | 12:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Reklama na Klasu

„Z dobré země dobrá chuť“ hlásají billboardy, rozmístěné po celé České republice. Cílem kampaně, kterou podle mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Jitky Slukové realizovala firma Outdoor Billboard, je dostat do podvědomí českého spotřebitele značku Klasa jako spolehlivý ukazatel tuzemských potravin.

Na billboardech je v pěti různých variantách zachycena vždy krajina v kombinaci s některým zemědělským či potravinářským výrobkem. „Tento motiv evokuje spojení mezi českou krajinou a kvalitními potravinami,“ uvedla Sluková. V květnu propagovalo Klasu po celé zemi 400 billboardů, tento měsíc už jen polovina.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2023 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down