04.03.2007 | 10:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Staropramen loni zvýšil prodej piva

Společnosti Pivovary Staropramen zvýšila loni prodej piva bez započtení zahraniční licenční výroby meziročně o šest procent na 3,06 milionu hektolitrů piva. Odbyt firma zvedla na domácím trhu i v zahraničí, uvádí se v její páteční tiskové zprávě.

V České republice činily prodeje Staropramenu 2,43 milionu hektolitrů pěnivého moku, což představuje meziroční nárůst o 4,2 procenta. Tempo růstu bylo podle firmy dvojnásobně vyšší než vzestup celého českého pivního trhu. "Za výrazným navýšením domácích prodejů stojí především dobře zvolená obchodní a marketingová strategie a velmi teplé počasí v hlavní sezóně," uvedly Pivovary Staropramen.
Export společnosti se loni zvýšil o 13,9 procenta na 624.000 hektolitrů. Klíčová značka Staropramen se vyváží do 30 zemí světa. Mezi nejvýznamnější exportní trhy patří Velká Británie, Německo, Švédsko a Slovensko.
Loni také výrazně narostla licenční výroba piva Staropramen na zahraničních trzích, a to o 68 procent na 645.500 hektolitrů. Tento objem se ale započítává do prodejů pivovarské skupiny InBev, pod níž Pivovary Staropramen patří.
Pivovary Staropramen jsou druhým největším producentem piva u nás a jeho druhým největším domácím exportérem. Na tuzemském trhu mají podíl 14,8 procenta. Firma je součástí skupiny InBev, největšího světového producenta piva.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down