09.10.2007 | 12:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Zákazníci dávají přednost kvalitě

Z ankety, kterou provedl Stání zemědělský intervenční fond (SZIF) na letošní Zemi živitelce, vyplývá, že spotřebitelé se již více než na cenu orientují na kvalitu výrobků. Agroweb o tom informoval Vilém Frček z tiskového oddělení SZIF.

Naprostá většina dotázaných přitom zná národní značku kvality Klasa a třetina z dotázaných tyto výrobky často kupuje.
Výsledky ankety potvrdily trend poslední doby – lidé se již více orientují na kvalitu výrobků, které kupují. 82 % respondentů uvedlo, že při nákupu potravin je pro ně rozhodující kvalita. „Cena již není to jediné, co spotřebitele zajímá. Pochopili, že nízká cena je často vykoupena nižší kvalitou. Proto už se dnes daleko více zajímají o kvalitu výrobků a značka Klasa jim v tom pomáhá,“ řekl Tomáš Révész, ředitel SZIF, jež národní značku kvality Klasa spravuje.
Téměř všichni dotázaní vědí, co značka Klasa na obalech výrobků znamená a takřka 90 % z nich ji při nákupech vyhledává. Třetina spotřebitelů dokonce kupuje více než 10 výrobků značky Klasa týdně. „Právě podporu prodeje výrobků se značkou Klasa jsme si slibovali od nové kampaně, kterou jsme spustili začátkem roku. Chceme, aby lidé značku Klasa nejen znali, ale aby takto označené výrobky též kupovali,“ dodává Révész.
Naprostá většina oslovených také čte informace o složení a další informace na obalech výrobků. 92 % respondentů preferuje české výrobky.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down