16.01.2007 | 09:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Značka Klasa pomohla polovině držitelů k růstu prodeje

Logo značky Klasa na obalech výrobků se producentům kvalitních tuzemských potravin začíná vyplácet. Rostoucí povědomí o této značce mezi spotřebiteli a masivní marketingová kampaň se příznivě promítá do prodeje výrobků označených logem národní značky kvality. Informoval o tom Vilém Frček z tiskového oddělení SZIF.

Značku Klasa má již 187 výrobců pro svých 1297 výrobků. Z výzkumu, který koncem minulého roku zadal Státní zemědělský intervenční fond renomované výzkumné agentuře STEM/MARK vyplynulo, že 70 % držitelů používá logo značky Klasa ve vlastní marketingové komunikaci a dalších 20% je rozhodnuto ji používat v budoucnu.
Zatímco držitelé značky Klasa, kteří se řadí k velkým podnikům nad 250 zaměstnanců s obratem nad 50 milionů euro, preferují v komunikaci tištěná média, televizní reklamu a reklamu v rozhlasu, držitelé z řad malých a středních podniků dávají přednost propagačním akcím, letákům a zařazením do katalogů.
Obě skupiny podniků také očekávají od značky Klasa něco jiného. „Management velkých firem chce pomocí značky Klasa posílit vlastní image. Malé a střední podniky využívají značku Klasa více ke zvýšení prodeje výrobků,“ uvedla Jitka Rambousková pověřená řízením Odboru pro marketing.
Více než polovina tazatelů nedávno realizovaného průzkumu uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných značkou Klasa zvýšily. Podle 17% respondentů se prodeje zvýšily právě díky značce Klasa, 68% dotázaných se domnívá, že značka Klasa byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu.
Více než 90% držitelů hodnotí dosavadní reklamní kampaň značky Klasa pozitivně, podle 37% z nich je dokonce velmi zdařilá. Držitelé oceňují, že se díky značce dostávají jejich výrobky do povědomí a spotřebitelé je díky tomu uznávají. Značka Klasa je pro výrobce výrazem prestiže a oceněním kvality jejich výrobků.
Výrobci potravin jsou se značkou Klasa spokojeni. Svědčí o tom i fakt, že 48% z nich je rozhodnuto a 28% zvažuje zažádání o ocenění Klasa i pro další výrobky, přičemž více lze tuto snahu zaznamenat u velkých podniků.

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down