23.02.2009 | 02:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Značka Klasa v novém kabátě

Značka Klasa rozjíždí novou kampaň s názvem Výjimečná kvalita zaručena, která by měla být letos zaměřena především na podporu regionálních aktivit. Sdělila to Tereza Šašková z agentury Crest Communication,která tuto značku mediálně zastupuje.

Podle ní cílem kampaně je mimo jiné postupně spotřebitele naučit poznávat rozdíly v kvalitě potravin, ukázat jasná měřítka kvality a vysvětlit jim, proč je důležité a výhodné upřednostňovat právě potraviny označené logem Klasa. „Z výsledků průzkumu vyplývá, že orientace spotřebitelů na kvalitu potravin je patrná a certifikát kvality působí na spotřebitele kladně,“ uvedla Šašková. Lidé se podle ní jen těžko vyznají v jednotlivých segmentech potravin. Rozdíly ve výrobě, v ingrediencích a v kvalitě nejsou na první pohled vidět. Proto kampaň chce nejenom podpořit známost značky, ale také dát spotřebitelům důvod takto označené výrobky vyhledávat. „Spotřebitelům budou představeny nové vizuály, které na první pohled upozorňují na rozdíly potravin. Produkty vypadají sice stejně, protože odlišnosti ve výrobě a v kvalitě rozhodně nemůže zákazník pouhým okem rozpoznat, ale právě proto je tu Klasa, poukazující na výjimečné výrobky,“ vysvětlila. O kvalitách produktů s oceněním Klasa budou spotřebitelé informováni také prostřednictvím roadshow, putujících po českých městech. V hypermarketech budou probíhat akce, kde se lidé o rozdílech v potravinách dozví a budou je moci také ochutnat. Klasa neopomíjí ani komunikaci s výrobci, a to jak se stávajícími držiteli certifikátu, tak s těmi potencionálními. A to například formou prezentace na různých veletrzích.
Výsledky výzkumů ukazují rostoucí trend znalosti značky Klasa a především její smysluplnost při prosazování kvalitních potravin v České republice. „Klasa se za uplynulých téměř pět let určitě se ctí zhostila svého prvotního úkolu, a to zvýšit povědomí veřejnosti o výrobcích, které se od ostatních liší nadstandardní kvalitou,“ uvedla Dana Večeřová, tisková mluvčí Potravinářské komory ČR. „I když je zřejmé, že marketingové aktivity Klasy je potřeba v následujícím období zaměřit novým směrem, neznamená to v žádném případě, že by Klasa patřila do starého železa. Na trhu totiž není žádný jiný nástroj, který by spotřebitele upozorňoval na nadstandardní kvalitu potravinářských výrobků,“ dodala.
Národní značka kvality Klasa je udělována pouze prověřeným potravinářským výrobkům, které splňují nadstandardní kvalitativní kritéria i legislativní požadavky ČR a EU. Klasa při udělování certifikátu dbá na vysokou úroveň oceňovaných produktů. Kvalita výrobků je následně kontrolována Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí ve spolupráci se Státní veterinární správou ČR. Cílem této kontroly kvality je podpora výrobků, které vykazují výjimečné kvalitativní charakteristiky, jenž zvyšují jejich přidanou hodnotu a zaručují jedinečnost oproti běžným výrobkům dostupným na trhu. Požadavky pro udělení značky Klasa jsou přísnější než běžné hygienické a potravinářské normy. Značka je udělována již šestým rokem a v uplynulém roce získalo toto ocenění 130 produktů od 55 výrobců. To dokládá i nadále stoupající zájem o tento certifikát kvality, dodala Šašková. 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down