Kampaň na podporu kvalitních potravin získala dvě prestižní ocenění

Kampaň na podporu kvalitních potravin „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“, jejímž zadavatelem byl Státní zemědělský intervenční fond, získala hned dvě ocenění v rámci prestižního mezinárodního bruselského hodnocení EACA. Zabodovala v kategorii „Product Launch /Relaunch/Trial campaigns“ (bronz) a dále v segmentu „Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce“ (stříbro). Informovala o tom tisková mluvčí Státního zemědělského intervenčních fondu (SZIF) Vladimíra Nováková.

Evropskému klání, do kterého z regionálních kol postoupilo celkem šest českých agentur s devíti různými kampaněmi, předcházela národní obdoba soutěže, červnový 16. ročník IMC Czech Awards. Tam úspěšná kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ získala hned pět medailí, a to dvě stříbra v kategoriích Integrovaná komunikace a Veřejný zadavatel a tři bronzy v kategoriích: Budování značky a Retail/merchandising/instore marketing, dále za kampaň Střihněte si 3x Škodu Fabia v rámci kategorie Spotřebitelské soutěže a loajalitní program.
V evropském finále IMC Czech Awards, které se konalo v listopadu v Bruselu, si kampaň vysloužila ještě bronzové ocenění v kategorii „Product Launch /Relaunch/Trial campaigns“ (uvedení produktu na trh) a stříbro v segmentu obchodu a prodejního marketingu. „Podpora kvality potravin je pro nás jednou z hlavních komunikačních priorit, které se systematicky věnujeme už několik let. Proto nás velmi těší, že získáváme stále další ocenění nejenom v rámci ČR, ale i v mezinárodní konkurenci,“ komentoval generální ředitel SZIF Martin Šebestyán. Dlouhodobým cílem projektu bylo zvýšení edukace spotřebitelů na téma kvality a důležitosti preference kvalitnějších potravin. Komunikační kampaň, kterou realizovala agentura Momentum, měla vysvětlit rozdíly v kvalitě potravin u výrobků se značkou kvality ve srovnání s jinými, a to z důvodu používání kvalitních surovin, poctivých receptur a moderních technologií, a změnit tak spotřebitelské rozhodování z ceny ve prospěch kvality.*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *